Måndag

Godmorgon alla läsare, vaknade för inte så länge sen och jag har tväningsvärk,huvudvärk och känner mig allmänt sliten .. kan det bli värre än såhär?
I fredas var jag bara hemma orkade inte göra så mycket annat efter nyår, det blev ett antal glas för mycket och allt för lite sömn inte okej, men man lever bara en gång! ;D
I lördags åkte jag till Hanna skulle hämta mina kvarlämnade saker från nyår, sen åkte jag till Anna i hornstull vi satte oss och tog en pizza innan vi gick hem till henne för att fixa oss. Mötte upp Ummi och Ivana i Tumba blev hämtade med bil och började festa, super trevlans! Alla var trevliga men på något sätt förstördes mitt humör gång på gång, sötaste ummi fick mig glad varje gång :) Vid 3 tiden drog Ummi och Ivana hem och jag och Anna följde med på "efterfest" och var där en stund innan vi också åkte hem. Va hemma runt 9 tiden och sen direkt åkte jag till centralen för att hinna med min buss till mina kusiner, sov alltså ingenting ..
Igår gick min dag ut på att åka buss och sova, kom fram till kusinerna vid 7 tiden och jag gick o la mig runt 8, har alltså sovit tills nu.
Min kusin kommer in och väcker mig halv tolv igår kväll och det lät såhär då:
N- Juliet ska du med ut o röka?
J - aa jag kommer vänta ..
(5min senare) ..
N- Juliet seriöst upp nu!?
J- Har du ätit frukost?
N- klockan är halv tolv på kvällen juliet ..
J- men vafan gå ut då! jag ska sova förihelvete!?

Hahaha! man kan kort och gott säga att jag inte tycker om att bli väckt. Nej nu ska jag leka med pojkarna sen sitta och glo tv,
pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0