Lördag

Hejhej alla söta! Japp jag vaknade nyligen, har hunnit äta min frulle men annars så sitter jag på sängen lagom ofräsch i mina pyjamas .. Challie ringde och väckte mig kl 11 på morgonen och jag somnade inte förens 6-7 på morgonen -.- Iaf hon är ju bara för söt, hon ville kolla så att jag mådde bra, men sen vart jag irriterad när ja förstod vad klockan var, haha så typiskt mig! :) Hursomhelst jag har kommit fram till att jag har starka sömnproblem, så vad jag ska göra åt det .. jadu det är fortfarande ett olöst mysterium.
Känner att jag har lovat en massa saker här på bloggen som jag inte håller, som tex det här med bilder jag ska ladda upp bilder måste bara hitta energin. Idag så kommer förmiddan bestå utav packning och ännu mera packning sedan går jag väl ut måste träffa alla sötnosar en sista gång får ju inte glömma X som på sätt och vis tagit mig med storm. Det är sjukt hur man kan träffa någon som är så lik dig men samtidigt så olik dig att ni passar super bra tillsammans :) Nej nu ska jag ta och packa (min buss åker 10.30 från centralen imorn) sen ska jag ta och duscha och fräscha upp mig. Här får ni en bild på mig innan jag säger hejdå :)

Såhär såg jag alltså ut på nyårs afton :)


Såhär ser jag ut en helt vanlig dag :)




Kommentarer
Postat av: Denis

Ryggigt snygg du är ;)

2010-01-06 @ 15:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0