Bättre sent än aldrig

Och så var man inne på det nya året, ganska sjukt när man tänker efter .. det är bara 2 år kvar tills vi alla dör, haha! nej jag skojar ju bara. Min nyårs kväll började med stress till bussen sedan åkte jag till söder och mötte upp Lisa sen drog vi hem till Melissa. Vi åkte sedan vidare till Hanna i Zinkensdam där resten utav tjejerna var, vi fixade oss och började föra där. Super trevlans! :) .. Vi drog ut vid 22-tiden och åkte till Solna, väl framme fick vi gå i våra höga pumps i snön i ungefär 10 min, inte okej! Sen hade jag och Challie glömt våran flaska i Zinken så vi blev lite lagom neggiga men det löste sig senare. Vi vart inte kvar i Solna länge alls, gick efter 5 min och då blev det taxi till stationen.
Träffade på söta Avan också, super trevlans och vi tjejer bestämde oss för att följa med dom till Tekniska eller Universitetet kommer ej ihåg riktigt. Hursomhelst vi stod i stan med Avan och hans vänner i väntan på Challie som hade åkt i förväg och hämtat drickan och lite andra saker och på Melissa som hade varit på middag. Hursomhelst alla hade fått i sig alkohol i blodet och vi njöt av varandras sällskap. Tillslut bestämmer vi oss för att åka på fest i Globen och när Melissa kom så åkte vi direkt dit utan tvekan.
Det var 3 killar som följde med oss som fick för sig att dom skulle få komma in på festen men icke sa nicke så blev det ej och dom fick vända tillbaka. Lite synd eftersom att klockan var vid 1 menmen jag kom in iaf och hade hur trevlans som helst. Folket var trevliga träffade även på 2 bekanta, ganska otippat att hamna på samma fest men det var kul iaf. Var där till halv 5 ungefär sedan skulle alla dra sig hemåt.
Jag skulle sova hos X så jag åkte till slussen med Anna och Challie sedan åkte dom 2 vidare och jag åkte till X. Somna vid 9 tiden och vaknade kl 12, trött och sliten och inte utvilad alls. Förjävligt!

Dagen efter nyår så vaknade jag som sagt 12 men gick inte mot tåget fören vid 1 halv 2 ungefär och X gick med mig nästan hela vägen sen behövde jag inte mera sällskap. Jag åkte iaf hem till Melissa och var hemma hos henne och tog det lugnt, sen kom Lisa och då åt vi midda tillsammans super trevlans! :) Gick ifrån Melissa vid 20.30 tiden ungefär då ja började känna stor längtan av att ligga i min säng. Så nu ligger jag här i sängen och lyssnar på musik och smsar med X, ska strax gå ner och ta nattkäk magen kurrar som aldrig förr (a)
Som ni märker vart min nyår inget annat än lyckad, dock efter kl 23 .. sällskapet var det bästa, drickan fanns och humöret var på topp! Lägger in några bilder senare sen ska jag sova.
Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0