Äntligen färdig ..

Nu har jag spenderat tillräckligt mycket pengar för idag, köpte kläder till sommaren och nya uggs allt gick på ungefär 1500 och jag är nöjd. Det är trots allt 6 månader kvar till sommaren så har mycket tid på mig att köpa kläder :) Sitter och kollar på " Is she really going out with him? " och väntar på maten. Förstår inte hur vissa tjejer kan gå ut med såna idioter, menmen jag antar att vi tjejer dras till det lite hårdare badboy utseendet och beteendet.

En sak jag bara måste ta upp, sverige mest älskade och hatade flicka Kissie. Kom igen nu, allt hennes snack om hennes nyförstorade läppar och att hon ska operera brösten. Jag menar komigen din näsa borde väl ändå vara prioritering nr 1!? Jag fixade mina ögon du kan väl fixa din näsa som i stort sett förstör varenda bild på dig, spelar ingen roll om det är i profil, bakifrån eller framifrån gumman din näsa skriker efter hjälp! Nej nu har jag provocerat tillräckligt för nu, ska få i mig lite käk sen kommer det mer. Ger er en suupersöt bild på kissie!

Jag menar komigen, vart någonstans på bilden ser hon bra ut? Hennes ögonbryn är sönderblonderade, med andra ord man ser inte ens att hon har ögonbryn!?, näsan bara sticker ut som om hon försöker vara sveriges Pinocchio, läpparna ska vi inte ens komma in på. Ni kommer alla ihåg Olinda med ankläpparna, jadu Kissie du är inte långt ifrån hennes utseende. Visst du har pengar men spendera dom på något vettigt, som din näsa! :)

Det var allt för mig, jag återkommer mer senare. Pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0