Utvilad

Godmorgon på er, för er som int riktigt hänger med i svängarna så är det nyårsafton ikväll! Wihoo, igår kväll fick jag sisådär 5 inbjudningar om fester ikväll och allt som allt så har jag och mina tjejer runt 20 olika fester att välja mellan men den diskussionen tar jag och flickorna ikväll. Jag ligger alltså fortfarande i sängen extreemt utvilad men samtidigt känner jag mig ganska stressad ..



ööhhhhhDuscha + vaxa benen
ööhhhhhÄta frulle/middag
ööhhhhhTanka på mobilen
ööhhhhhPacka väskan (sover inte hemma ikväll)
ööhhhhhÅka till medis och möta upp Melissa
ööhhhhhSmå fixning hos Melissa
ööhhhhhÅka till Hanna på söder och kröka
ööhhhhhFESTA!

.. Nej nu är det dags för mig att börja sätta igång med allt, är ju inte världens snabbaste om man säger så ..

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0