Packning och fixning

Kom hem för inte så länge sen, åkte ju in till stan för att möta Challie (www.favours.blogg.se) där jag även träffade på Beatrice och Emelie. Jag och Challie som är så snälla följde med Beatrice i hennes jakt efter nyårs skor, det gick väl sådär .. Mötte sedan upp resterande tjejer i bk där vi satt och pratade om nyår vart vi skulle festa osv, kom inte fram till så mycket däremot haha! Men nu så ligger jag iaf i sängen och målar naglarna, ska ju fixa dom resterande sakerna inför nyår som tex. noppa ögonbrynen, måla naglarna och vaxa benen men det tar jag imorn. Vad är era planer för nyår? Mina blir krööka och festa med flickorna, nej nu ska jag återgå till mitt, slänger in bilder lite senare.
Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0